ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
ΘΕΜΑ: «Η ποίηση… μια παυσίπονη σταγόνα σ’ έναν ωκεανό λύπης. Δεν είναι λίγο»
ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ:
Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου (https://blogs.sch.gr/lykpeirm) – Γυμνάσιο Αγιάσου (http://gymagias.les.sch.gr).
Ο μαθητικός διαγωνισμός υλοποιήθηκε εκτός ωρολογίου προγράμματος την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου 2024) και είναι αφιερωμένος στην ποιήτρια Κική Δημουλά. Οι μαθητές/τριές του 2ου ΓΕΛ Γλυκών Νερών συμμετείχαν στο Διαγωνισμό με ψευδώνυμα.
13ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ.
Στις 27 Ιανουαρίου 2024 και στις 1-2 Μαρτίου 2024 διεξήχθη στην Αθήνα και στην Πάτρα αντίστοιχα ο 13ος Πανελλαδικός Διαγωνισμός Φιλοσοφικού Δοκιμίου της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πάτρας. Στο διαγωνισμό, που συμμετείχαν μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας, διακρίθηκε η μαθήτρια της Α΄ τάξης, Χασομέρη Βασιλική : 4η θέση στην Προκριματική Φάση και 7η θέση στην Τελική Φάση. Περισσότερα: https://contest.philosophy-upatras.gr/
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΤΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.
Στις 5 και 6 Μαρτίου 2024, πραγματοποιήθηκε ο Διαγωνισμός Ερμηνευτικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικών Κειμένων, που συνδιοργάνωσε το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών με το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Β΄ Αθήνας. Στο διαγωνισμό, ο οποίος ήταν αφιερωμένος στην ποίηση του Τάσου Λειβαδίτη, συμμετείχαν οι μαθητές Γιάννης Βαττής και Ελεάννα Βλασοπούλου.
Περισσότερα: https://www.athenscollege.edu.gr/news/details/2024/03/07/interpretative-literary-reading-competition-2024
5οι ΡΗΤΟΡΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Κείμενο: Στις 7 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκαν οι 5οι Ρητορικοί Αγώνες Δημιουργικού Λόγου, που διοργάνωσε το 1ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου. Στους αγώνες συμμετείχε η μαθήτρια της Α΄ τάξης, Παπαχρήστου Ειρήνη, στο αγώνισμα του Αυθόρμητου Λόγου.
Περισσότερα: https://blogs.sch.gr/1gymaspr/2024/03/27/5oi-mathitikoi-agones-dimioyrgikoy-logoy-2024-2/
Στο πλαίσιο των αγώνων προβλήθηκε και η παρουσίαση μαθητών του Ομίλου της Ρητορικής τέχνης, κατά της έμφυλης βίας.